Monday, June 7, 2010

whyyyyy people always like that ??


mereka mereka yang digelar manusia memang begitu ??
kenapa setiap kali kita mula ingin merapatkan diri dengan seseorang , dia mula menjauhkan diri dari kita ? selalu , selalu and selalu macam tuee . eyyh , tak suka ! kenapa bila dia dah mula nak berbaik dengan kita , mulala ada halangan . mesti punya ! dahlar susah sangat nak berbaik , nak melawak and noty noty dengan orang macam tu . bila sekali dapat peluang macam tue , bertuah pulak rasanya . hee :D and i REALY REALLY hope yang aku dapat peluang lagi . but then , dia start lain . why ? why? why?

bukan niat nak meminati kau , , atau memuja kau . walaupun ada jugak sedikit keinginan . sikit saja , tak banyak pon ,, kepada orang yang dimaksudkan tolong jangan perasan , ukey !


bluekkkkkk!
: P



PEACE !!!

hee , nak cakap sikit , aku rasa macam nak baik macam dulu sebab aku rasa kau adalah seorang yang susah sangat sangat nak didampingi . ececceceh!
hurmm , satu lagi muka kau sangat sangat sangat serius untuk dipandang ,
and sangat sangat serius apabila soal soal yang tertentu .
kadang kadang ,
orang selalu sangat fikir kau tue sangat susah untuk melawak ,
and orang selalu takut dengan kau termasuk aku .
tp , bila kau mula melawak dengan aku ,
kau nie tak la macam apa yg orang kata .
hee :D

tp , maybe kau dah perasan something ,
then , kau dah tak macam dulu . mula menunjukkan taringnya .
ayat tak ley blah . ngee ~

why ,

aku rasa rindu sangat nak bergurau dengan kau macam dulu .

tapi , kau dah tak nak jadi macam tue , nak buat macam mana . :(




2 comments:

  1. alaa chill laa wehh , dia takod ank syok kt dy tue ,KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  2. ahahahah (:
    x sonok cam dulu la weyh . susah nak berbaik cam owg cam tue .

    ReplyDelete

.



...